Ετικέτες

Search

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Χιονάνθρωπος Από Σπάγκο



Καλησπέρα σε όλες τις φίλες!!!
Δεν είναι πολύ γλυκός ο χιονανθρωπάκος μου?
Όταν είδα την κατασκευή ενθουσιάστηκα με την ιδέα, και τώρα πια είμαι πολύ χαρούμενη που δημιούργησα τον δικό μου.
Τον έφτιαξα με άσπρο σπάγκο, μπαλόνια, άτλακολ και σιλικόνη. 
Είναι πολύ εύκολη κατασκευή και πολύ όμορφο χειροποίητο δωράκι για την οικογένεια μας ή για αγαπημένους φίλους.

Φουσκώνουμε 3 μπαλόνια σε διαφορετικά μεγέθη,και τα τυλίγουμε με σπάγκο.Τα βρέχουμε με νεράκι και τα αφήνουμε να στραγγίσουν. 
Αραιώνουμε την άτλακολ με λίγο νερό και με ένα σφουγγάρι ταμπονάρουμε πολύ καλά το μπαλόνι.
Το αφήνουμε να στεγνώσει καλά 1-2 μερούλες. 
Τρυπάμε όλα τα μπαλόνια και τα βγάζουμε μέσα από τον σπάγκο, τα κολλάμε με ζεστή σιλικόνη το ένα πάνω στο άλλο.
Τον στολίζουμε όπως θέλουμε, μπορούμε να βάλουμε και λαμπάκια μέσα μόνο led όμως!!!
Είναι πολύ απλή διαδικασία 

Την ιδέα την πήρα από εδώ:

http://agelini.blogspot.gr
http://art-at-home.blogspot.gr

 Ελπίζω να σας αρέσει!!!

Φιλιά





Follow Me on Pinterest

2 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!καλε βγαλε την επαληθευση με εχει βαλει μεχρι στιγμης 5 φορες να γραψω λεξη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώωω!!!:)
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
      Καλές γιορτές και σε σ'ένα καλή μου με υγεία, όσο για την επαλήθευση το διόρθωσα καλά που μου το είπες thanks.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...