Ετικέτες

Search

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Κεφτέδες Με Πατάτες Στον Φούρνο





Συστατικά:

Για τους κεφτέδες:



  • 500 γρ. κιμά ανάμεικτο
  • 1 κρεμμύδι μεγάλο στον τρίφτη
  • μαιντανό ψιλοκομμένο
  • 1 ντομάτα τριμμένη
  • 1-2 φέτες μπαγιάτικο ψωμί μουσκεμένο
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • ρίγανη
  • 1 αυγό
  • λάδι
  • 1 κ.γ μαγειρική σόδα


Για τις πατάτες:


  • 7 πατάτες
  • 2 κ.σ μουστάρδα
  • 2 λεμόνια 
  • αλάτι
  • ρίγανη
  • ελαιόλαδο
  • πιπέρι
  • Λίγο νεράκι


Οδηγίες:

Ζυμώνουμε όλα τα υλικά του κιμά μαζί και τα βάζουμε για μισή ώρα στο ψυγείο.
Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε λίγο πιο χοντρές από τις τηγανητές. Τις βάζουμε σε ένα ταψί ρίχνουμε όλα τα υλικά εκτός από το νερό και ανακατεύουμε.
Βγάζουμε τον κιμά και τον πλάθουμε, τοποθετούμε τους κεφτέδες πάνω από τις πατάτες, προσθέτουμε μέσα στο ταψί και λίγο νεράκι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς, μόλις αρχίσουν οι κεφτέδες να παίρνουν χρώμα τους γυρνάμε και από την άλλη μεριά.
Μόλις ροδίσουν και ψηθούν και οι πατάτες, είναι έτοιμο το φαγάκι μας.

Καλή σας όρεξη!!!




Follow Me on Pinterest

8 σχόλια:

  1. ...δεν περιγράφω άλλο....!!!
    Χαχαχα, υπέροχο το φαγητό σας και πάλι...
    Φιλιά Ρουλάκι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα μα γιατί πες!!!! :)))
      Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, να είσαι καλα.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Τι αφράτοι που φαίνονται οι κεφτέδες σου! Η τριμμένη ντοματούλα σίγουρα θα δίνει ιδιαίτερη νοστιμιά στον κιμά! Και οι πατατούλες τέλεια μελωμένες! Μπράβο Ρουλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου όντως γίνονται πολύ αφράτοι έτσι.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. Το λατρεύω αυτό το φαγάκι!
    Αλλά θα μου πεις, και ποιος δεν το λατρεύει??
    Αφράτα κεφτεδάκια παρέα με νόστιμες πατατούλες, σούπερ!!!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ κι εγώ το λατρεύω Έλενα μου!!!
      Γενικά ότι έχει να κάνει με κιμά μου αρέσει πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου δεν υπάρχουν λόγια!!Τέλειο το σημερινό φαγάκι!Αφράτα αφράτα τα κεφτεδάκια σου και πολύ λαχταριστά!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου να είσαι καλά!!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε, φιλάκιααα. :))

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...