Ετικέτες

Search

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Μανιταρόσουπα


Υπέροχη, αρωματική  σούπα με φρέσκα μανιτάρια!!!




Συστατικά:


  • 500 γραμ. μανιτάρια φρέσκα κομμένα σε λεπτές φέτες
  • 3 φέτες μπέικον ψιλοκομμένο
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο
  • 2 κ.σ βούτυρο
  • 200 γρ. λευκό κρασί
  • 1 λίτρο νερό με ζωμό κρέατος
  • αλάτι και πιπέρι


Οδηγίες:

Σωτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο στο βούτυρο να μαλακώσουν, προσθέτουμε τα μανιτάρια και το μπέικον και συνεχίζουμε το σωτάρισμα για λίγα λεπτά.
Σβήνουμε με κρασί και σιγοβράζουμε μέχρι να απορροφηθούν τα πολλά υγρά από το αλκοόλ.
Ρίχνουμε το ζωμό αλατοπιπερώνουμε και σιγοβράζουμε για ακόμη 20 λεπτά περίπου.
Μόλις είναι έτοιμη η σούπα βγάζουμε την μισή και την πολτοποιούμε, την ξαναρίχνουμε στην κατσαρόλα και ανακατεύουμε.

Καλή σας όρεξη!!!





Follow Me on Pinterest

18 σχόλια:

  1. Αχ, αυτή τη μανιταρόσουπα που ακόμα δεν έχω αξιωθεί να την φτιάξω. Απλή και υπέροχη σου έγινε Ρούλα. Και μου άρεσε που την συνόδευσες με ψωμί και λιωμμένο τυράκι από πάνω!!!

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!
      Το ψωμάκι είναι σκορδόψωμο με τυράκι, πολύ ωραίο κι αυτό.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Πώ πώ Ρούλα μου!Καταπληκτική συνταγή!!Φαντάζομαι τήν υπέροχη γεύση της!!Τά ψωμάκια δίπλα,όλα τά λεφτά!!Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες τής παρουσίασης!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου είναι πραγματικά πολύ νόστιμη!!
      Δοκίμασε την και πες μου εντυπώσεις.
      Φιλιά πολλά και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. Οι φωτογραφίες σου μιλάνε από μόνες τους Ρούλα μου για την υπέροχη σούπα σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Την λατρεύω!!!!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες σαν την σούπα σου!!!
    Καλό σου βράδυ Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ το blog σου Ρούλα μου, τέλεια η σουπίτσα σου.
    Θα μπορούσα να τρώω μανιτάρια κάθε μέρα!
    Που μένεις τώρα Ρουλάκι μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι με αυτό που διαβάζω!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ Έρη μου, να είσαι καλά γλυκιά μου.
      Σέρρες μένω.:)

      Διαγραφή
    2. Α οκ, κοντά θα είσαι, έχω τον κολλητό μου στις Σέρρες, όπως και να έχει ελπίζω να καταφέρουμε σε κάποια φάση το καλοκαίρι. φιλάκια Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
    3. Μακάρι, τέλεια θα είναι να γνωριστούμε και από κοντά!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια σούπα και πολύ ωραία παρουσίαση! Πολύ θα ήθελα ένα πιατάκι, κι ας μην είναι καν μεσημέρι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική σουπίτσα Ρούλα μου, μμμμ!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπάμε μανιτάρια!!! τέλεια η σουπίτσα σου
    *το τυρένιο σκορδοψωμάκι δίπλα απογείωση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...