Ετικέτες

Search

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Βραδιά champions league


Ο αγαπημένος μου είναι κολλημένος με την μπάλα που λένε.... ακριβώς αυτό!!!
Οπότε συχνά έχουμε μαζέματα στο σπίτι, βραδιές ποδοσφαίρου κι εγώ σαν καλή σύζυγος πρέπει να τους περιποιούμαι κατάλληλα.
Η παρακάτω συνταγή είναι πολύ γρήγορη και εύκολη.
Ελαφριά και πεντανόστιμη!!!
Συνοδευόμενη με παγωμένη μπυρίτσα θα την λατρέψουν.
Πολλά φιλιά



Συστατικά:
  • 4 πίτες 
  • 4 βραστά λουκάνικα φρανκφούρτης
  • μαρούλι 
  • ρόκα 
  • 1 ντομάτα ψιλοκομμένη
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • λίγο μαιντανό ψιλοκομμένο
  • μαγιονέζα
  • κέτσαπ
  • μουστάρδα
  • Τριμμένη μοτσαρέλα



Οδηγίες:

Σε κατσαρολάκι βράζουμε τα λουκάνικα!!!
Κόβουμε το μαρούλι και τη ρόκα σε μια σαλατιέρα, προσθέτουμε μέσα την ντομάτα το κρεμμύδι και τον μαιντανό. Ρίχνουμε λίγο αλάτι και ανακατεύουμε.
Σε ένα τηγάνι με λίγο βούτυρο τηγανίζουμε ελαφρά τις πίτες και από τις δύο μεριές.

Βάζουμε μια πίτα σε αλουμινόχαρτο, αλοίφουμε με μαγιονέζα και από πάνω βάζουμε το λουκάνικο, κέτσαπ και μουσταρδα.
Προσθέτουμε αρκετή από την σαλάτα και τελειώνουμε με τριμμένη μοτσαρέλα.
Κλείνουμε την πίτα με το αλουμινόχαρτο και σερβίρουμε.
Αν θέλουμε συμπληρώνουμε μέσα και πατάτες τηγανιτές.

Καλή σας όρεξη!!!



Follow Me on Pinterest

14 σχόλια:

  1. Τί λές τώρα!!!Φοβερή συνταγή!!!Νόστιμη καί πρωτότυπη!!!Μπράβο Ρούλα μου!!!Θά τήν φτιάξω στόν αντρούλη μου!!Η παρουσίασή σου,ΤΕΛΕΙΑ!!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την φτιάξεις Dimi μου, είμαι σίγουρη πως θα του αρέσει!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. καλώς σε βρήκα :)
    πολύ ωραίο πιάτο, ό,τι πρέπει για βραδιές ποδοσφαίρου και όχι μόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρουλάκι τι μου θυμίζουν οι μαζώξεις ποδοσφαίρου, τι μου θυμίζουν?? χα χα χαα
    Εγώ διαθέτω 3 σαν τον αντρούλη σου στο σπίτι, οπότε καταλαβαίνεις τι χαμός γίνεται!
    Εννοείται η συνταγή σου καταγράφεται, φοβερή και πανεύκολη!!!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου και καλό κουράγιο καλή μου. χαχαχα
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Ρουλάκι μου υπέροχη συνταγή, πολύ εύκολη και σίγουρα όχι μόνο για μαζώξεις ποδοσφαίρου!!!Τη κρατώ οπωσδήποτε!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία η ιδέα σου, Ρουλάκι! Εύκολη και με πολύ νόστιμο αποτέλεσμα! Για ποδοσφαιρόφιλους και μη... ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ έξυπνη ιδέα για κάτι γρήγορο!! Σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμμ...Μου ανοιξες την ορεξη τωρα!
    Τελεια συνταγη και υπεροχη φωτογραφια :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...