Ετικέτες

Search

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Γαριδομακαρονάδα





Συστατικά:


  • 1 πακέτο μεγάλες γαρίδες κατεψυγμένες και καθαρισμένες
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκκομένη
  • 2 πράσινες πιπεριές ψιλοκομμένες
  • 1 κ.σ πελτέ
  • 3 ντομάτες τριμμένες
  • 200 γρ. καλαμπόκι 
  • 1 ματσάκι μαιντανό ψιλοκομμένο
  • λίγα φύλλα βασιλικού ψιλοκομμένα
  • 3 μικρές πιπερίτσες τσίλι ψιλοκομμένες (προαιρετικά)
  • 1 κ.γ ζάχαρη
  • λευκό κρασί
  • αλάτι
  • 1 πακέτο σπαγγέτι


Οδηγίες:

Βράζουμε τα μακαρόνια και τα σουρώνουμε, τα λαδώνουμε ελαφρώς και τα αφήνουμε στην άκρη.
Ξεπαγώνουμε και πλένουμε καλά τις γαρίδες.
Σε βαθύ τηγάνι με ελαιόλαδο σωτάρουμε το κρεμμύδι, το σκόρδο και τις πιπεριές.
Μόλις μαραθούν ελαφρά προσθέτουμε τις γαρίδες και συνεχίζουμε το σωτάρισμα για 2 λεπτά.



Σβήνουμε με το κρασί και σιγοβράζουμε μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά.
Προσθέτουμε τις τριμμένες ντομάτες, τον πελτέ, το καλαμπόκι, το τσίλι, μαιντανό, βασιλικό, ζάχαρη και αλάτι.


Ρίχνουμε λίγο νεράκι και σιγοβράζουμε με κλειστό καπάκι μέχρι να μαλακώσουν οι γαρίδες.
Σερβίρουμε με σπαγγέτι.


Καλή σας όρεξη!!!



20 σχόλια:

  1. Ωχ Ρουλα!!!
    Δεν βογκάω από πλήξη, ούτε από βαρεμάρα.
    Βογκάω από απέραντη λαχτάρα γι΄αυτό το πιάτο.
    Την έφτιαξες φοβερή τη μακαρονάδα με τις γαρίδες.
    Η τελευταία δε φωτογραφία με αποτελειώνει κυριολεκτικά!!!

    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια πιρουνίτσα και για μας!!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωπα! Εδώ είμαστε!!!!!!!!!!!
    Με τσίλυ παρακαλώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι όμορφα μαγειρεμένο και σερβιρισμένο φαγάκι!
    Γεια στα χέρια σου Ρούλα μου, την μαγείρεψες υπέροχα την γαριδομακαρονάδα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάρμα οφθαλμών το πιάτο σου Ρούλα μου!!!
    Αλλά και γεύσης φυσικά...καλέ μου τρέχουν τα σάλια σου λέω!!!!
    Να είσαι καλά να μας κερνάς τέτοια όμορφα πιάτα κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου γλυκό να είσαι καλά!!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Φανταστική η γαριδομακαρονάδα και δελεαστικές οι φώτο σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάνω πού άρχισα δίαιτα Ρούλα μου,βλέπω τήν τέλεια συνταγή σου,καί πολύ αγαπημένη μου,γαριδομακαρονάδα!!!!Οι φωτογραφίες σου αλλά καί η όλη παρουσίασή σου,ΣΟΥΠΕΡ!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο παρουσιάση και εντυπωσιακή συνταγή!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρούλα μου φανταστική και πολύ όμορφη παρουσίαση!!!Η τελευταία φωτογραφία είναι τέλεια!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χορτασε το ματι μου... αυτα ειναι φαγητα για το καλοκαιρακι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...