Ετικέτες

Search

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Πίτσα με μανιτάρια μπεικον & ροκα!!





Συστατικά:

Συνταγή για 2 μεγάλες πίτσες!

Για την τέλεια ζύμη εδώ : http://roulita82.blogspot.gr/2012/11/blog-post_2451.html

Για την σάλτσα:


  • Χυμό ντομάτας
  • λίγο αλάτι
  • 1/2 κ.γ βασιλικό
  • 1/2 κ.γ ρίγανη
  • 1/3 κ.γ κόκκινο πιπέρι γλυκό
  • 1/2 κ.γ σκόρδο σε σκόνη
  • 1 κ.σ ελαιόλαδο
  • 1 κύβο κότας (αν θέλουμε)


Υλικά:

  • 8 φέτες μπέικον
  • 200 γρ. μανιτάρια άσπρα κομμένα σε φέτες
  • τριμμένη μοτσαρέλα
  • Ρόκα




Οδηγίες:


Ετοιμάζουμε την ζύμη σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ: 
http://roulita82.blogspot.gr/2012/11/blog-post_2451.html

Όταν φουσκώσει την χωρίζουμε σε 2 κομμάτια!!!
Παίρνουμε το ένα και το ανοίγουμε με τον πλάστη λίγο λεπτή γιατί βάλαμε την μαγιά και θα φουσκώσει.
Ετοιμάζουμε την σάλτσα: Βάζουμε όλα τα υλικά μέσα σε ένα κατσαρολάκι και σιγοβράζουμε μέχρι να δέσει η σάλτσα.
Αφήνουμε λιγάκι να κρυώσει και την απλώνουμε πάνω στην ζύμη.
Προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά.
Ψήνουμε στους 220 βαθμούς για περίπου 20-25 λεπτά.
Αφού την βγάλαμε από τον φούρνο προσθέτουμε τα φύλλα ρόκας και σερβίρουμε.



Καλή σας όρεξη!!!




12 σχόλια:

  1. Καταπληκτική αν και στην Ελλάδα ο κόσμος φοβάται να δοκιμάσει τέτοιες γεύσεις, είναι πραγματικά πολύ ταιριαστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωί πρωί την έφτιαξες και δε με φώναξες????????????????
    Σπέσιαλ η πίτσα σου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δείχνει υπέροχη,πεντανόστιμη και αισθητικά πολύ ανώτερη από αυτές του εμπορίου!!!
    Αχ βρε Ρούλα μου τι μας κάνεις και είναι και μεσημέρι και μια λιγούρα όσο να πεις την έχω χα χα χα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμφανισιακα ειναι πολυ ωραια
    μου αρεσει ομως που διαλεξες
    υλικα που δημιουργουν γευστικη ισορροπια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρούλα πολύ ωραία συνταγή! Έχω φάει παρεμφερείς πίτσες όταν ήμουν φοιτήτρια στην Αγγλία και θυμάμαι ήταν πολύ ωραίο το φρέσκο σαλατικό στην πίτσα. Ωραία παρουσίαση επίσης. Λατρεύω τις καρδούλες σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πίτσα πεντανόστιμη και ξεχωριστή έχει βλέπω το μενού σήμερα, ωραία ιδέα Ρούλα μου!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραια ζυμη Ρουλα
    Αλλα και τα υλικα πολυ καλα.
    Η ροκα δινει δροσερη γευση στη πιτσα.

    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαχταριστή,λαχταριστή μέσα από τίς εξαιρετικές φωτογραφίες σου Ρούλα μου!!!
    Τέλεια πίτσα!!!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσει που τη σερβίρεις με ρόκα! Ταιριάζει απίστευτα πολύ με το σύνολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστική πίτσα Ρούλα, η μισή δική μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χορταίνεις κοιτώντας την, τόσο πλούσια!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρωτότυπη πίτσα με την ρόκα που την λατρεύω!!!μπράβο σου Ρουλίτσα και ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...